Würth sikerek; 25 év a hazai piacon, ötödször is Superbrands védjegy

2013.07.29.

A Business Superbrands az üzleti szektor kiemelkedő sikereket elérő vállalkozásokat, szervezetek kiszolgáló szereplőit méltatja, azokat a cégeket, márkákat, melyek az elért kivételes eredmények fenntartását is biztosítják.

A jók közül a legjobbakat 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri bírálja el; az eléjük kerülő lista a prominens Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, illetve a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével kerül összeállításra.

„A Würth 25 éve van jelen Magyarországon és azóta folyamatosan azon dolgozunk, hogy amint a világ 80 országában, úgy a cég neve itthon is egyet jelentsen a megbízható, kifogástalan minőséggel.
Az a tény, hogy egy kiemelkedő szakmai grémium már ötödik éve szigorú - és a világ 90 országában megegyező - kritériumrendszer alapján úgy gondolja, hogy ez a vállalat méltán viselheti a Business Superbrands védjegyet bizonyítja, hogy a törekvéseink sikeresek.” – mondta az elismerés kapcsán Hámori Márk a Würth Szereléstechnika Kft. ügyvezető igazgatója.

Az idei minősítés, ahogyan a korábbi évek elismerése is a leginkább azért értékes a jubileumát ünneplő vállalat számára, mert általa partnereik, vásárlóik is sikeresek lehetnek. Azok a cégek, akik a Würth bármely szolgáltatását igénybe veszik, bármely termékét megvásárolják, maguk is részesévé válnak az elismerésnek, hiszen a legjobbat kapva maguk is ezt adhatják tovább.

Így a Würth Business Superbrands 2013 elismerése sokezer cég közös értéke, a legmagasabb minőség, a versenytársak közül kiemelkedő szolgáltatások záloga.