iPLACER®: a rugalmas RFID modul: innovatív, közvetlen, transzparens

Az iPLACER® az RFID portfóliónk legújabb fejlesztése, amely maximális rugalmasságot biztosít. A kicsi, praktikus, akkumulátorral működtetett modul beépített olvasóval és adóegységgel bárhova felszerelhető, és a munkaállomáson vagy a szerelősoron is lehetővé teszi a C-termékek automatikus újratöltését az anyagáramlás nagyobb átláthatósága érdekében. Az RFID technológiát tehát nemcsak rendelési rendszerként használják, hanem már készletmenedzsment rendszerként is működik.

Funkciók és alkalmazások

Funkciók és alkalmazások

1. iPLACER® WP - rendelési rendszer közvetlenül a munkaállomáson történő használatra
Ezen esetben az iPLACER® WP (Workplace) közvetlenül a munkaállomáson kerül telepítésre. Rendelés generálódik, amint egy üres láda áthalad az ellenőrző ponton (drop-off point) hiszen az összes Würth W-KLT® 2.0 Kanban láda alapértelmezés szerint beépített RFID-címkékkel rendelkezik. A ládákat ezután egy dobozba gyűjtik, melyet a Würth polctöltő kolléga üríti ki a következő töltési ciklus során.

2. iPLACER® OP – automatikus, független rendelési rendszer
Kompakt kialakításának köszönhetően az iPLACER® OP (Order point) mobilis és bárhová felszerelhető, ezzel a termelésnek nagyfokú rugalmasságot biztosít. Az RFID-címkével ellátott üres ládák vagy Kanban-kártyák elhaladnak az iPLACER® modul előtt, és a megrendelés máris rögzítésre kerül. Így a modul bárhol felhasználható, ahol szükség lehet rá – a termelésben, a munkaállomáson vagy az összeszerelési, logisztikai és belső logisztikai folyamatok részeként.

3. iPLACER® FR - feltöltő rendszer a szerelőállványon
Az iPLACER® FR (Flow Rack) használható teljesen automatizált adatátviteli és rendelési rendszerként és emellett már készletmenedzsment rendszerként is. Ha két iPLACER® modult egy szerelőállványhoz -akár már meglévő, ügyfélspecifikus állványhoz- csatlakoztatunk, akkor manuális beavatkozás nélkül történhet a beérkező és kimenő árumozgás követése, a foglalások rögzítése és a megrendelések feldolgozása. Ez a termeléshez szükséges anyagok teljes átláthatóságát biztosítja az ügyfeleink számára, miközben intelligens megoldást kínál az árufeltöltések kezelésére. A szükségleteket állásonként és állomásonként külön lehet követni.

Az iPLACER® előnyei

  • Egy rendszer számos alkalmazáshoz használható
  • Automatizált rendelés generálás
  • A kereslet ingadozásainak korai felismerése
  • Széleskörű alkalmazási lehetőségek - gyártásban, munkaállomáson vagy az összeszerelési folyamat részeként
  • Optimális helykihasználás; nincs szükség többlet helyre
  • Könnyedén integrálható a meglévő rendszerkörnyezetbe
  • Automatikus, független rendelési rendszer
  • Vezeték nélküli rendszer
  • Bármilyen méretű ládával használható
  • Gyorsan telepítheti a meglévő folyamatok megváltoztatása nélkül
  • Egyszerű eszközök a belső logisztikai folyamatok feltérképezéséhez