Elektronikus beszerzés a Würth-tel

Elektronikus beszerzés a Würth-tel

Mi az elektronikus beszerzés?
Az elektronikus beszerzés, más néven E-procurement az áruk digitális adatcserén keresztüli beszerzését jelenti. Az egész folyamatot átöleli, a rendeléstől egészen a számla ellenőrzéséig. Az adatcsere automatizálása kulcsfontosságú előnyöket kínál mindenki számára, aki részt vesz az értékteremtési láncban. Profitáljon Ön is e rugalmasság segítségével!

Miért lehet fontos ez a cégemnek?
Nem számít, hogy egy kis részegységről vagy egy költséges A-termékről van szó, a belső folyamatok idő- és költségigényesek. Különösen a C-termékek esetében, a belső folyamatok költségei sokszor meghaladják az áruk tényleges értékét.A megrendelés visszaigazolásától az áruk átvételéig, a szállítás, vagy a számla ellenőrzéséig mindent kellő részletességgel kell feldolgozni.
A folyamat manuális kezelése jelentős időt emészthet fel - márpedig az idő pénz!

Mit nyerhetek az elektronikus beszerzéssel?

  • Nincs több gépelés vagy dokumentum egyeztetés
  • Kevesebb hiba és nagyobb kontroll az egész beszerzési folyamat felett
  • Kevesebb papír, ezáltal környezetkímélő folyamatok
  • Kevesebb könyvelés és adminisztráció
  • 30%-al kisebb költség
  • Több ideje jut az alapvető üzleti tevékenységekre

Ezzel időt és pénzt takarít meg.

Hogyan is néz ki a folyamat?

Elektronikus beszerzési folyamat - igény

Igény felmerülése

  • Könnyű és gyors feldolgozás saját rendszerében
  • A folyamat egyszerűsíthető egy scanner használatával
  • Használhatja saját scannerét
Elektronikus beszerzési folyamat - veszerzés

Beszerzés

  • A megrendelés azonnali bevitele saját rendszerébe vagy egy külső rendszerbe (közvetlen továbbítás a megrendelési igényből)
  • Automatizált jóváhagyás és rendelés saját rendszerében
  • Közvetlen kommunikáció a beszállítóval egy interfészen keresztül
E-procurement folyamat 3

Rendelés visszaigazolás a beszállító által

  • Azonnali és automatikus nyugta és feldolgozás
  • Közvetlen és automatikus megrendelés-visszaigazolás az interfészen keresztül, nincs szükség papírra
  • Lehető legrövidebb szállítási idő, köszönhetően a közvetlen információcserének
  • A saját termék- és cikkszámai megmaradnak
E-procurement szállítás

Szállítás és áruátvétel

  • Közvetlen bevitel és ellenőrzés a saját rendszerében, pl. a saját scanner használatával
  • Közvetlen és automatizált szállítólevél továbbítás a saját rendszerébe
  • Az elektronikus szállítólevél már a rendszerben, a csomagban egy ellenörző lap
E-procurement számlázás

Számlázás és fizetés

  • Közvelten és automatikus könyvelés és továbbítás a saját rendszerében
  • Azonnali számlaellenőrzés a saját rendszerében az árak, a szállítólevelek és a számlák automatikus összehasonlításával
  • A különböző költséghelyekre külön számla állítható ki

Amit ajánlani tudunk

  • Tapasztalat: Több, mint 10.000 csatlakozott vállalat
  • Rugalmasság: A piacon lévő rendszerek többsége használható
  • Produktivitás: A kapcsolat létrehozása alatt ugyanúgy dolgozhat, mint azelőtt

Mit tehet Ön?

Szeretné csökkenteni beszerzési költségeit akár 30%-kal, ugyanannak a rendszernek a használatával, amit most is használ?

  • Töltse ki IT szakemberével az űrlapot
  • Továbbítsa a kitöltött űrlapot specialistáinknak e-mailben
  • Az Ön szakemberével együtt létrehozzuk a kapcsolatot a két cég között
  • Teljes irányítása lesz az automatizált dokumentumáramlás és gyorsabb feldolgozás felett

Specialistáink készségell állnak rendelkezésére.

Kérjük töltse ki a kérdőívet, hogy pontosabb képet kaphassunk használt rendszeréről.

 

Általános adatok