Az idén 25 éves Würth rekordévet vár

2013.10.15.

„A világon vannak olyan cégek, akik több száz évesek, a Würth Magyarországon még csak 25 éves. Az elmúlt évtizedek sikeresek voltak, de ez csak a kezdet, még fiatalok vagyunk, most jövünk igazán lendületbe.” mondta el Hámori Márk, a Würth Szereléstechnika Kft. ügyvezetője a cég 25 éves jubileumának kapcsán.

A cég hazai történetében az egyik legnehezebb időszak a 2008-ban kezdődő válság volt, mely egy forgalmi megtorpanást eredményezett, ám jól reagáltak a megváltozott körülményekre és a fejlesztéseket ebben az időszakban sem állították le.
Így 2011-ben már túlszárnyalták az addigi legerősebb év forgalmát, valamint sikerült a 2012-es évet is rekord eredménnyel zárni. Az idei évben - az eddigi hónapok forgalmi adatai alapján – szintén kiemelkedő eredményre lehet számítani.

A vállalat sikereinek hátterében az ügyvezető szerint négy, egymást kiegészítő tényező áll.

A vállalat nagyon erős és nagy létszámú értékesítési csapattal rendelkezik, akik a cég saját állományában dolgoznak és egyedülálló módon rendszerezett speciális értékesítési módszer szerint szolgálják ki a vevőiket.

Termékeik a legmagasabb minőséget képviselik, melyhez komoly hátteret jelent a nemzetközi konszern nagyon erős, több száz fős termékfejlesztési osztálya. Folyamatosan kutatják a vevői igényeket, ellenőrzik a beszállítóktól érkező termékek minőségét; közel vannak a piachoz, ezért nagyon gyorsan reagálnak a felmerülő igényekre.

Szintén kiemeli a mezőnyből a Würthöt, hogy nagyon széles termékskálát kínál, ezáltal igen sokféle vevőt tud kiszolgálni, miközben a versenytársak inkább egy-egy vevőcsoportra specializálódnak.

Az eredményesség negyedik tényezője a Würth filozófia alapja, miszerint közvetlen és aktív kapcsolatot alakítanak ki a vevőkkel, s nem várnak arra, hogy a cégek keressék meg őket.

Mindezen tényezők mellett a Würth egyike azon vállalatoknak, melyek kiemelkedő módon honorálják munkatársaik lojalitását és a kiváló teljesítményt.

A vállalat sikeres működése lehetővé teszi, hogy egy saját alapítványon keresztül támogassa a különböző szociális projekteket. Így 1991 óta működteti Magyarországon a Reinhold és Carmen Würth Alapítványt, mely ösztöndíj programmal támogatja a hátrányos helyzetű diákokat felsőfokú tanulmányaikban és a gyermekotthonban nevelkedő gyermekek természeti nevelését, nyári üdültetését.

A művészetpártolásban is különleges a vállalat, hiszen filozófiájukat, miszerint a cégek kötelessége, hogy helyettesítsék a múzeumok gyűjtőmunkáját, itthon is megvalósítják és jelentős hazai kortárs gyűjteményt tudhat a cég a magáénak.

A Würth a hazai piacon a jövőben szeretne még szélesebb vevőkört megnyerni, tovább bővíteni kínálatát és a vevők kiszolgálására még jobb rendszereket kialakítani. Ezért folyamatosan fejlesztik különböző értékesítési csatornáikat, mint például a Würth Shop hálózatot és az internetes vásárlást.

Elvárásnak tekintik maguk felé a kétszámjegyű növekedést és mindent megtesznek azért, hogy vevőikkel és partnereikkel tudassák, sikereiket közös sikernek tekintik, köszönettel tartoznak az elmúlt 25 évért.